Arn - Riket vid vägens slut

Äntligen tog vi oss till bion, det har tagit oss över 3 veckor att ta oss dit. Som vanligt kommer det upp nått eller någon som inte ides, men nu tog vi oss i kragen och gick dit. Den var både överrraskande och precis som man trodde att det skulle bli. Vill inte berätta för mycket för er som inte har sett den, men den var bra iallafall. Klart sevärd.

I helgen hade vi förresten inflyttningsfest, blev faktiskt en riktigt lyckad fest, mycket rolig. Mina saktionskompisar och Elinas sektionskompisar blev en rolig blandning. Vi hade förresten kärleks tema, vi hade hjärtan och rött över hela lägenheten. vi hade riktigt mysigt. En gammal barndomskompis Lisa (Boström) kom förresten också på festen ett tag, det var riktigt kul att hon kom förbi. :) Har inte sett henne på jag vet inte hur många år. Det var jätte roligt iallafall. :)

Nu ska jag se gossip girl har jag tänkt, har hört att det ska vara bra, så jag tänkte ha ett litet maraton nu, får se hur många avsnitt jag orkar med. :P
vi hörs.

Puss å Hej!


Kommentarer
Postat av: Anonym

roligt med inlägg! hade också viljat vara på eran inflyttningsfest :) men det är ju en bit bort... hade bra vännen!

2008-10-07 @ 09:17:28
URL: http://ltherese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0