comhem bredband

Fick modemet från comhem idag så nu har vi riktigt bredbedband, äntligen. 
3 mobilt internet är verkligen inte så bra som de säger på tv, bara bull, iallafall här.

Har labbat idag, oooh tycker det är så roligt, å idag fick vi leka koncentrerad saltsyra och ett annat farligt och giftigt ämne som jag inte kommer ihåg vad det hette, men spännande var det iallafall :p 
oh, längtar tills kurserna börjar där vifår hålla på med lite mer CSI-grejer :P
förmodligen blir det väl inte förän sista året..

Träffade Lisa Bosröm idag på preem, det var inte väntat.
Hon är en gammal barndomskompis som jag inte träffat på år och dar och hon går också här. :)
Bestämde att vi skulle träffas nån gång och hitta på nått :)
Känns kul att träffa nån man känner fast ändå inte.

Nu e de bara 3 dagar kvar innan jag åker hem, känns jätte konstigt och jag längtar som en tok.!
Har nedräkning nu.. och jag ska plugga som en tok nu så att jag inte behöver oroa mig det mista över
studierna när jag kommer hem och bara kan koncentrera mig på alla nära och kära!
Vi ses snart!

PUSSS

Kommentarer
Postat av: Anna

åh, vi saknar dig med här hemma. har faktiskt börjat räkna ner tills du ska komma hem jag med. :) känns komstigt att inte ha sin syster och jävlas med så mamma och pappa håller nog på att bli tokiga på mig, tur att du kommer hem. ;)



min blogg är: annaeengstrom.blogg.se

2008-09-22 @ 21:35:40
Postat av: Therese

åååååååååååååh tommer du hem?!?!

2008-09-22 @ 22:59:15
URL: http://ltherese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0